can't wake up

Måste berätta om min hemska natt igår till idag. Först kunde jag inte sova, låg och tänkte en massa på döden. Att livet bara tar slut när man stänger sina ögon. Detta gjorde mig tillslut galen och jag vågade inte sova. Men när jag tillslut somnade drömde jag detta;

 

Jag var medvetslös, kunde inte kommunicera, röra mig eller på något sätt visa att jag var där. Men min hörsel var det inget fel på, jag hörde allt som sas runt omkring mig. Mamma och pappa var där, de pratade med några sjuksköterskor och läkare. De sa att det inte fanns något hopp, att det var mina föräldras beslut om de skulle låta mig leva med hjälp av maskinerna eller om de skulle koppla bort allt. Paniken steg. "NEJ, jag lever ju! Jag är inte borta, jag hör allt!"  Mina panikslagna tankar nådde inte ut. De kopplade ur alla maskiner. Alla ljud försvann...jag försvann.

 

Då vaknade jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0