Wii, snacks & film om skatter

Hej igen hörni! Haft en bra kväll?

Jag har haft väldigt roligt hemma hos Lollo tillsammans med ett gäng. Rebecka hämtade mig, sen drog vi & köpte lite gott att äta innan vi stack till Rödeby. Där väntade Lollo med Wii - spel. Medan vi satt och väntade på de andra ( som kom sådär två timmar senare ) hann vi snacka en hel del, det var ett tag sen vi sågs alla tre. Sen kom de andra, med en film de hyrt Fool's Gold om jag minns rätt. Den var riktigt rolig! Efter filmen började vi spela Wii, Carro hade den skönaste stilen på boxningen måste jag säga! Film på facebook kommer snart, eftersom Emil filmade det hela, hehe. Men runt tolv så var Sofia och Rebecka trötta, så hon skjutsa hem mig.

Fler bilder som faktiskt är på oss kommer när jag fått dem av mästerfotografen Rebecka!

 

Men jag hoppas att vi ses mycket snart, har saknat alla. Amanda åker nästa vecka till Australien, där kommer hon vara i minst ett år. José åker tillbaka till Åre på lördag, där han åker snowboard hela dagarna. Rebecka letar familj i USA som hon kan åka till för att vara Au pair. Carro sticker tillbaka till Jönköping där hon jobbar som teamare. Detta är bara några av alla som sticker nu medan jag måste vara kvar.

 

Nu ska jag göra mig en kopp te innan jag kryper ned i sängen. Mår lite dåligt faktiskt, kanske börjar bli sjuk. Men man ska hoppas på annat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0