Cookie and I

Nu har jag väldigt mycket att se fram emot. Nummer 1 Sandra & Gruvan kommer hem imorgon, lika roligt varje gång när systern kommer hem. Huset får mer liv på något sätt. De kommer vara hemma över julen, yey. För det andra DET ÄR JULAFTON OM BARA TRE DAGAR!! Julklappar, mat, kalle anka, släkten och massa mys! Man kan inget annat än älska den svenska julen. Det tredje jag längtar efter är att åka till Helgsingborg för att träffa Antoine och hans släkt. Senast jag var där nere var i somras, på tok för länge sedan! Är riktigt mysigt där, att träffa Asta ( Antoines farmor ) som gör otroligt god mat, shoppa på VÄLA ( love love love ) och såklart bara mysa med pojkvännen min i flera dagar. Kommer bli toppen (y). Nummer fyra är att jag ska färga min utväxt, slinga och klippa håret den fjärde januari (kanske tidigare om någon avbokar, hoppas hoppas ) . Ska bli ljusa slingor och frisyren ska jag inte gör så mycket med.  Bara klippa lite i topparna eftersom jag slutat använda mitt löshår, good for me. Luggen ska växa ut och likaså med det uppklippta. Så det blir inte så stor skilnad där. Men kul med lite annan färg!

 

Och ikväll får Tove en kram <3 Finns här för dej , gumman (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0