Klockan är tolv och här har ni en lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Antoine ringde mig precis innan jag skulle sova, behövde verkligen höra hans röst. 

Vad gjorde du kl 08 imorse: Drömde sött


Vad gjorde du för 15 min sedan: Tog på mig 

Det sista du sa högt: "När blir det mat?"


Det senaste någon sa till dig: Mjau


Vad har du druckit idag: Ingenting än så länge

 

Vad var det senaste du åt: Kladdkaka igår


Vad var det senaste du köpte: Julklapp till syster!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit


Vad är det för väder hos dig nu: Snön täcker allt jag ser när jag tittar ut genom fönstret, solen skiner :) 


Godaste glassmaken: BLÅBÄR!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nepp det gör jag inte


Sover du tungt: Mja, lite halvt tror jag. Kan vakna lätt men kan även sova trotts att jag blir kittlad och annat.


Drömmer du mardrömmar: Inte ofta, men när jag gör det har jag en som upprepar sej som jag haft sen mellanstadiet. Inte kul alls.


Trivs du med ditt jobb: Jo det gör jag.


Favoritklädsel: Korta shorts, oversize-tshirt och converse.


Favoritlåt just nu: Santa baby!


Vad ser du om du tittar till höger: Mitt sminkbord som faktiskt är städat och fint.


Vad gör dig glad just nu: Att det är jul om några dagar, att jag ska sova hos min pojke i natt & att snart är det PIZZA!

Vad ska du göra härnäst: Springa ner och äta


Höger eller vänsterhänt: Höger är jag, hade hellre varit vänster -.-


Humör just nu: Trött, vill inte vara vaken egentligen. Fortfarande lite deppig över gårdagen.

 

Favoritgodis: Surt & salt!


Kläder just nu: Vitt linne, antoines carigan och legins.



Sommarplaner: Jobba & förhoppningsvis åka iväg med Antoine (:


Hur många kuddar sover du med: 1


Spelar du något instrument: Nepp


Morgon eller nattmänniska: NIGHT

Vad är viktigast för dig: Att jag & alla omkring mig mår bra


Är du kittlig: yes


Snarkar du: nej det gör jag inte (:


Stjärntecken: Kräftan (: KLOK , yeah


Äckligaste insekten: getingar, om det är insekter (;


Längtar du mest efter just nu: Ikväll, behöver en kväll med pojken, själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0