När man funderar...

Jag sitter och funderar lite på hur mitt år har varit. Har hänt mer under detta året än vad det har under resten av mitt liv...känns det som iaf. Självklart har jag haft dåliga dagar men när man ser tillbaka har året ändå varit otroligt. Jag har kommit närmre mina underbara vänner. Jag har fått ett jobb som, vad folk än säger, är jättebra och jag trivs otroligt bra där. Jag har tagit ut min piercing, som jag hade i flera år. Jag har firat ett år med min underbara pojkvän. Jag avslutade mitt första år på gymnasiet. Har kommit på vad jag vill bli när jag äntligen växer upp. Jag har gjrot saker för mig själv, som andra ansett varit egoistiskt men som jag själv mått bra av. Jag har skaffat mig min blogg, vilket ni verkar gilla.

Men jo dåliga saker har hänt med. Jag har misst vänner, blivit sviken av vänner & tappat förtroendet för människor. Jag själv har begått misstag, ett som jag ångrar mer än allt annat. Men tack och lov kunde jag rätta till det, tack vare den underbaraste människan som jag träffat. Jag har tröttnat på människor i mitt liv, blivit sårad utav hemsk falskhet. Jag har tagit dåliga besult men vem gör inte det när man är 17? Men det har alltid funnits människor som jag kunnat luta mig tillbaka på.


Jag har skrattat, jag har gråtit. Jag har skrattat tills jag börjat gråta och jag har gråtit tills jag börjat skratta.

Jag är tacksam över mitt år, mitt 2009. Mycket har hänt och mycket har inte hänt. Men jag har iaf lärt mig av mina och andras misstag.

And the greatest gift I have learned is just to love and be loved in return.

Tack alla som förgyllt mitt år. Ni vet vilka ni är <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0