P. P

P . P = pathetic person

Efter en lång tid att tystnad orkar jag inte längre hålla käft. Jag är så trött på en del personer! Inte någon särskild person utan ett särskilt beteende. Falskhet, HÖGMOD, självgodhet....osv. Jag säger inte att jag är perfekt, det finns säkert många personer som stör sig på just mitt beteende. Och tro mig, det finns folk som jag stör mig otroligt mycket på. Jag vet att man ska försöka se förbi personers dåliga sidor, fast en del saker är svåra att undgå.

Som ett exempel; självgodhet. Att tro att man är så himla perfekt, allvetande & måste skrika ut det till världen.

Allt man själv gör är perfekt och alla andra är lite sämre än en själv.

 

Jag hoppas inte någon upplever mig på det sättet, i så fall ska jag verkligen ändra mig med en gång. Vill inte att folk ska himla med ögonen när jag pratar om mitt hår, mina kläder ,min familj, min pojkvän osv osv....


Kommentarer
Postat av: amal

undra vem det är ? HAHA

2009-12-05 @ 15:40:16
URL: http://classyfied.devote.se
Postat av: trollet

hahahahah ååhåh hard to guess!!

2009-12-06 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0