Snö i Kna.

Hej läsare och alla andra. Jag sitter själv på Antoines rum och glor. Han och Steneld är på Blå Port och lämnar post medan jag städar. Men nu är jag klar, så det är bara att vänta.

Utanför ser man inget annat än snö...helt vitt. Jag ryser när jag tittar ut, ser så kallt ut. Helt otroligt att det redan är snö i lilla Karlskrona. Brukar komma lagom till nyår annars. Men om vi har tur så kanske vi får snö på julafton i år, skulle vara mysigt. Man kan ju alltid hoppas (:

Nu ska jag dra med pojken min. Vi ska hem och äta god paj hemma hos mig. Sen ska jag bara ta det lugnt. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: hertan

hahahahhahaha "Hej läsare och alla andra." vilka ser detta förutom läsarna? :P du är bäst tobbe ;) keep it up!

2009-12-23 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0