when the birds fly..

Hallo!

Sicken dag det blivit då, filmade med alice, annika och amal från ett till tre. Våran film kommer faktiskt bli riktigt bra(:

haha på tal om (: - jag har faktiskt ett system när jag skriver smilesar. Som denna (: gör jag när jag är ironisk. =) när jag försöker se gullig ut och den vanliga :) när jag bara är glad. Aja, en liten parantes!

 

Iaf så är vi nästan helt klara nu! Gott! Om en halvtimme ska jag dra till jobbet för ett femtimmarspass. Känns som att det var ett tag sen jag jobbade, men det är ju bara två veckor sen. Blir nog drivern som vanligt, trivs bäst där.

Efteråt ska jag nog dra mig till Antoine, där det är fullt hus. Han har några killkompisar där men ska bara komma förbi en stund.

 

Och detta är till honom;

 

You're simpy the best, better than all the rest.

Better than anyone, anyone I've ever met.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0