And then, the rain came.

Imorse vaknade jag av att regnet piskade mot fönsterutan. Det var nästan som att det desperat försökte komma in i värmen som fanns i våran säng. Men vi lät oss inte störas, klockan tickade vidare och tillslut tystnade regnet. Morgonen var lång men utan så mycket action, mest softa aktiviteter som mys, lite tv-tittande, frukost & till sist en Johan Falk- film. Min gosegosse är otroligt mysig på morgonen, dessvärre har jag inte mått bra sedan jag vaknade. Äckligt illamående och magknip har plågat mig. När jag mår dåligt på något sätt vill jag att alla ska tycka synd om mig. Att alla ska försöka få mig att må bra. Jag skulle aldrig tänka mig att försöka leka stolt, svälja smärtor & vägra ta emot hjälp. Nää, när jag mår dåligt är allting fel, dåligt & hela världen går emot mig. Då är det skönt att ha en trofast pojkvän vid sin sida, som vet hur jag fungerar. Som gör allt i sin kraft för att få mig att se små ljusglimtar i den hemska världen. Ja-a, vem skulle finnas där om inte han gjorde det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0