Bollspel & blött hår

God morgon god morgon. Sitter inne i Sparehallen och tittar på när grabbsen skriver prov om olika bollspel. Vanligtvis brukar de köra lite bollspel, men inte idag. Vem sjutton går upp till klockan åtta på en fredag för att leka med en boll med ett gäng aggresiva killar? Och vem är större idiot som går upp klockan halv sju får att titta på när de jagar den där jävla bollen?!

 

Regnet öser fortfarande ner i lilla Karlskrona, det börjar precis bli ljust. Mitt hår ser ut som jag vet inte vad...inte fönat det & så ut i regnet, ingen bra kombination.

 

 

Idag har jag bara tre lektioner, samhällskunskap, matte & svenska. Men eftersom jag ska ta livmoderhalscancervaccinsprutan (det var ett långt ord) så måste jag gå lite tidigare. Vet ni hur rädd jag är för sprutor?! Det är nog bland det värsta man kan utsättas för! Kommer inte kunna tänka på något annat på hela dagen, min enda tanke kommer vara att sprutan innehåller något gift eller att sköterskan ska trycka in den i benet på mig. Önskar mig lycka till...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0