Ekonomi, energidryck & annat skit

Godmorgon bloggen!

- Sofia, om du går upp nu får du en energidryck, säger mamma klockan åtta.

Ett stort moln är det enda som är kvar i min säng. Önskar att hon kunde väcka mig så varje morgon. För upp kommer man. Hann med bussen för en gångs skull, där satt en gammal vän som jag fick en trevlig pratstund med.

Nu står min samhällskunskaplärare och berättar om hög-/lågkonjuktur, halva klassen är inne på facebook. Men vad gör det? Han älskar att prata och ingen hindrar honom, en skön lektion.

 

Snart är det lunch & tur det, min mage skriker efter något gott. Nuggets, yummi ( men inget slår min pojkvän, för honom ska jag ju äta )

 

Skriver senare, innan matteprovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0