Hej och välkommen!

Aren't you supercool, you came to my blog!

Sofia heter jag, ny när på blogg.se, har förut varit bosatt på devote.se

Men det var ingenting för mig, de bara bloggar och mode och sånt där, inte så mycket för mig. Så nu är jag parkerad här istället. Hoppas mina läsare kommer fälja mig här lika troget & att jag kommer få många nya.

 

En liten presentation skulle sitta fint?

17 år, bor i en skitstad också kallad Karlskrona. Går samhäll/samhäll - design på friskolan Galären. Där har jag många av mina kära vänner, även min pojkvän. Jag bor med mina föräldrar i ett trist bostadsområde med massa söta skitungar. Ja , det är väl allt det där onödiga ni behöver veta. Sofia får ni lära känna allt eftersom, för det brukar ta en tid. Sitter just nu med två vänner från skolan som beskriver mig som: sprallig, djup & glädjespriddare.


Kommentarer
Postat av: annika

you go girl !

2009-10-08 @ 21:05:24
URL: http://ankiplonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0