Like I said; rapadapadudo

Tjenare allihop! I know I know, var har jag varit? Jo lite överallt faktiskit and I like it (y)

Tänkte ägna denna söndag åt att plugga lite, låter hur kul som helst eller hur? Sen ska man dra sig till jobbet för ett femtimmarskift. Men kul är det eftersom jag jobbar med en grupp sjuka människor med sjukt rolig humor. Men en av dem är en liten plåga, we call him Carl. Igår lyckades han stänga ute mig, stänga in mig i frysen och skjuta pappersbitar genom ett sugrör rakt in i ögat på mig, snäll kille! Nej han kan vara snäll med & kul har vi allesammans, särskillt när Lollo är skiftledare. Henne gillar vi skarpt (y). Hon tjatar inte utan när hon hjälper till själv. Och då vill man göra saker frivilligt! Man kan ju bara undra vad som kommer hända ikväll! Ha en trevlig söndag, hörni! :*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0