Malmö

Nu kommer lite kort och gott om Malmö! Jag kom hit igår kväll & med en gång stack jag och sandra till espresso house där vi mötte upp några tjejer. Chailatte + gemenskap = bra början!

Sen stack vi till Sandras och Gruvans lägenhet, åt scones & tittade på Höök innan det var dags för sängen.

Idag vaknade jag av att Sandra satte på tv:n och gav mig en kopp te. Vilken syster jag har va? Älskar att åka ned och hälsa på henne, man blir verkligen lillasystern igen.

Sen hopp & skutt till Makeupstudion. Smink, smink, smink i många många timmar! Önskar verkligen att jag kunde lägga över bilder, men nepp det gick inte.

Efter det fick Sofia klara sig själv i storstan men det gick så bra så! Tack Marie för de fina ögonfransarna! Är jättenöjd! Nu sitter jag som sagt på tåget hem och längtar redan tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0