you belong to me

godkväll hörni, hoppas ni är lika sega och trötta i huvudet som jag.

Jag borde sova fler timmar per natt, denna blir det nog bara 6, inte så lite, men borde sova mer...

 

Läst religion i några timmar, fyllt huvudet med information & fakta. Denna gången var det om judendomen & kristendomen.  Jag tycker det är väldigt roligt & intressant med religion, lära sig vad andra tror efter döden och så.

Jag skulle aldrig kunna tro att det inte händer någonting, svart - vi är maskföda. Aldrig i livet, det finns något mer.

Det finns någon mening med att vi är här & det är inte slutet när våra hjärtan slutar slå. Det är början på något helt annat, något vi inte kan föreställa oss med våra små hjärnor. Jag vill faktiskt inte veta vad som sker eller när det händer, bara jag har en tro på att det finns något efter döden ger mig hopp. Så nu kan jag leva varje dag på jorden och veta att det jag gör kommer säkert ha en betydelse för vad som ska ske med mig senare. Ingenting händer av en slump, allt är planerat, in i minsta detalj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0