9 april 2010

God morgon (klockan halv två...) mina kära läsare! Hoppas ni sovit gott, jag har i alla fall gjort det! Vaknade hos Antoine, gjorde lite kaffe medan han gjorde några mackor. Sedan blev det mys framför tv:n. En sån där perfekt morgon! Skulle egentligen lunchat på Utskicket idag, men så blev det inte. Istället sitter jag nu och väntar på lite pasta (överraskad? ;) ).
Senare ska jag äntligen!!! hämta mina glasögon som är klara! Sen kan jag börja läsa den där förbannade boken vi har i samhällskunskap!
Blir nog fika med en gammal vän med, som äntligen är i stan! Efter det är det spelning på Porslinan, ska dit med sunshine-trollet Cornelia!
Hoppas ni får en trevlig fredag, I will! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0