Sov gott...

...mina kära läsare! Jag ska gosa ned mig i sängen [tyvärr helt själv] och titta på serie. Älskar verkligen min säng, har saknat den så. Men blir inte mycket sömn inatt, börjar åtta imorgon så jag måste upp runt halv sju :( inte så roligt. Lång skoldag imorgon men efter ska jag och Tove äta glass. Premiär på Glassiären för i år! För er som inte bor i Karlskrona måste jag kanske förklara vad det är. Det är Karlskronas bästa sommarnöje kan man säga. En glassbar som gör väldigt stora glassar till låga priser. Mina favoritsmaker är blåbär och ägglikör. Underbart gott! Nu ska jag sova och drömma om morgondagens glassfroseri! God natt! Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0