history doesnt teach us anything

Hej på er!
Sitter i skolan och inväntar en historielektion. Vi börjar om två minuter och vi är sju stycken av 30 på plats(y). Inklusive läraren. Ska fortsätta skriva min uppsats om Isaac Newton, ingen hit direkt men det blir bra iaf.
Efter lektionen är det dags för fystest på idrotten, är faktiskt lite nervös. Vill inte redigt få hur dålig jag är på papper. Men för att få G måste man göra det, so what you gonna do?

I eftermiddag kommer Sandra & Gruvan hem till Karlskrona eftersom det är begravning imorgon. Skönt att ha dem hemma men under tråkiga omständigheter. Egentligen har jag inte tid med att vara deppig och nere, har så mycket jag måste få klart i skolan. Men det rättar sig inte livet efter, shit happens.

Läste precis att Kissie är klar med sin operation...kul för henne. Jag vet faktiskt inte om jag skulle kunna genomgå en sån operation. Jag skulle iaf inte valt att förstora brösten! I så fall skulle jag fixat till min näsa eller fettsugit. Tycker närmligen inte att det är så snyggt med stora bröst, inte för stora iaf. Men man gör som man själv vill, mest tycker jag att man ska försöka vara nöjd med den man är.

Nu börjar folk trilla in genom klassrumsdörren. Dags för lektion, ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0