Läsarfråga

Hej!
Snygg header ^^
Jag har en fråga, vad har du för synpunkter om alla hjärtans dag? ^^
Hoppas att du får en trevlig dag/helg!
/Jessica


Tack så mycket Jessica!
Jag kommer ihåg att jag förut hatade Alla hjärtans dag. Jag tyckte att det var den värsta dagen på hela året eftersom man bara hörde om kärlek, par och pussar och kramar och allt sånt. Men det var ju för att jag var singel. Nu när jag har pojkvän tycker jag att det är mysigt med Alla hjärtans Dag. Nu har man en dag då man verkligen kan fira sin kärlek. Visst ska man visa att man älskar varann varje dag och inte bara på Allla hjärtan Dag. Men en dag då det bara handlar om det är det inget fel på! Förra året var jag inte hemma så i år ser jag verkligen fram emot den 14 febrauri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0