The one with all the haste

Vad är det med mig? Vaknade klockan ett idag! Inte bra alltså...!
Kaffe & datorn framför tv:n i någon timme sedan är det väl dags att göra sig iordning!
Jobb ikväll sen plugg plugg plugg. Vi har så fruktansvärt mycket nu, fattar inte hur folk har tid att åka på skidresa... :S
Nästa vecka ska jag börja med träningen igen. Har hänt så mycket på sista tiden så jag har inte känt någon motivation. Först var jag sjuk i en vecka, sen dog morfar och nu är jag sjuk igen plus att begravningen var i torsdags. Men på måndag är det dags! Träning varje dag, äta nyttigt och ut och gå mycket. Kan ju inte gå fel! Ni ska få rapporter!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-06 @ 15:33:44
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0