The one with the Winter

Är så fruktansvärt trött på att det är kallt och snöigt överallt. Utomhus är det kallt, inomhus är det ännu kallare (!?)
Visst det är febrauari fortfarande men så här kallt har det inte varit på väldigt länge. Jag röstar på att våren ska komma NU! Blåsippor, solen som skiner och lättare kläder. Ingen mer än jag som längtar ihjäl sig?
Mest längtar jag efter vårkläderna! Hittat en jättesnygg prasseljacka med ett skärp i midjan. Ska ha den antingen i grå eller i brunt. Eller blir det en kort jeansjacka med snygga detaljer. Tunikor och kjolar ska jag inköpa i massor samt stora accesoarer. Håret ska bli ljusare och längre.
Är redo för en härligt vår och en underbar sommar!


Kommentarer
Postat av: rebecka

jag längtar också ihjäl mig!:P

2010-02-09 @ 00:45:23
URL: http://rebeckajulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0