this is a lovesong

En lektion kvar.
Sen är det sportlov, kan inte förstå hur fort tiden går.
Tagit mig en kopp kaffe, från iPoden strömmar Queens of the stoneage.
Treorna ligger i soffan och sover. Fredagar tar verkligen musten ur en.
Det har fallit mer snö i natt, sommaren känns så långt borta.
Men snart sitter jag och skriver; en lektion kvar, sen är det sommarlov.
Hoppas det går så fort. Vill ha värme och sol. Mest av allt vill jag till Italien.

Ikväll ska jag till Antoine och äta tacos/titta hockeyn.
Bara ta det lugnt och inte tänka på skolan och allt vad den innebär.
Har tröttnat så på skolan. Inte bara själva läxorna, det är inte så jobbigt.
Men är trött på att leva i ett mönster. Vill packa väskorna, sticka härifrån
och börja ett nytt liv.
Men man får ta en dag i taget, ta sig igenom den.
En lektion kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

höstlov? :)

2010-02-20 @ 00:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0