I found myself and ran away

So I won’t give up
No, I won’t break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I’m standing in the dark I’ll still believe
Someone’s watching over me
Ibland är hopp det enda man behöver :)
Hopp om att det finns ett liv efter detta, att döden inte är slutet.
Att morfar vakar över mig, över oss alla i familjen.
Måste bara nämna en sak med
Igår när jag jobbade tänkte jag på morfar, hur han ofta frågade mig hur det gick att sälja hamburgare.
Han var jämt så stolt över mig trots att jag inte har de bästa betygen eller det finaste jobbet. Han tyckte jag var jätteduktig och han lät mig veta det med. Och när jag tänker på det kan jag inte låta bli att gråta...han kommer inte vara med på min student och dela glädjen med mig. Jag som så hemskt vill att han ska se att allt stöd han gett mig har tagit mig dit.
Men vi kan också se det såhär; han får se det från den bästa vinkeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0