Läsarfårga


Varför klippte du av dej håret? Tyckte det var snyggt långt, men det nya är också fint!


Hehe första gången jag svarar på en läsarfråga! Lite kul faktiskt, hehe. Aja, svaret då. Att klippa av sig håret är något jag aldrig tänkt att jag ska göra, för det första har jag gömt mig mycket bakom mitt långa hår + löshår. Och jag har alltid tyckt att det är snyggare med längre hår. Men sen ett lång tag tillbaka har jag tröttnat på det, har bara varit i vägen och gjort mig irriterad (fråga Antoine, så fort jag tagit av mig löshåret har jag blivit mycket gladare). En annan anledning var att jag har haft uppklippt sedan åttan, men nu vill jag ha allt i samma längd, så det man får göra är att klippa av att. Och nu känner jag mig mycket fräschare, mitt hår var slitet av löshåret och plattänger och sånt man använder dagligen. Men nu är det kort, friskt och mycket skönare att ha.

Det blev ett väldigt långt svar men hoppas du är nöjd med det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

löshår är töntigt

2010-01-09 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0