Religulous

Och hur sjutton kan folk tro att jorden funnits i endast 5000 år?! Come on people...Sluta blunda för vetenskapliga bevis och sluta säga; Det kan jag inte svara på. När man frågar något.

Jag är inget geni, believe me, men till och med jag vet att jorden är otroligt mycket äldre än så. Om vi ser såhär; En naken man, en naken kvinna, en orm, ett äpple...eller evolutionen? 

Då säger folk till mig att det endast är bildligt talat. MEN JISSES, ska vi tolka hela bibeln?! Vem är så korkad och skriver en bok och tänker; hmmm nej nej vi skriver inte HUR det gick till utan vi använder roliga berättelser sen får de som läser gissa sig till vad som egentligen hände? Lite roligare på det sättet!

Clever! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0